Tampoco montaría una empresa de instalación de ascensores, porque aquí no hay! Las casas son de una altura o como mucho dos y no hay bloques de pisos.
Pensando en esto me he dado cuenta de que llevo unos cinco meses sin subirme a un ascensor, una cosa tan cotidiana en Madrid...
No penseis que me preocupa ni que lo echo de menos pero creo que voy a estar hasta siete meses sin montar en ascensor jajaja.
Quería poner una foto de un ascensor para adornar este post y buscando por el espacio sideral he encontrado un blog con un texto que es curioso.
Me voy a permitir el robarle la imagen y adjunto el texto tambien para que practiquéis el galego:
Un día como outro calquera quero baixar no ascensor. Cando entrei parou no primeiro piso, pero aínda faltaban outros corenta e catro pisos. Nese momento escoitouse unha voz:
–Se bailas, móvome -dixo o ascensor.Eu díxenlle que non, pero el insistiume e puxo música. Despois de cinco minutos rendinme e empecei a bailar. O ascensor púxose en movemento, pero se eu paraba el tamén paraba. Púxenme a bailar máis rápido e chegou abaixo en dous minutos, que o normal son tres pero como bailaba tan rápido o ascensor ía mais rápido. En fin, cando cheguei abaixo estaba empapado en suor. Non quixen saír pola vergoña e funme para arriba de novo e aparecín cos pantalóns rotos de tanto bailar.
Ducheime na casa e saín para fóra pero acordeime do que lle pasaba ao ascensor e chamei ao servizo técnico. Viñérono a buscar, e cando o levaban escoitábase dentro unha voz:
–Desde que me puxeron aquí, este día houbo máis ritmo dentro de min que nunca.
Iago, 1º A
El blog en cuestion es http://arousa.blogaliza.org/ la verdad es que tiene rayadas como estas que son interesantes jajaja, echádle un ojo!
Bueno, como siempre gracias por leerme, la semana que viene Edimburgo y mi hermanita me esperan!!!
Muchos besosssss