25 mayo 2008

Lift

Hay dos negocios que nunca montaría en Irlanda. Aquí no hay garajes por lo que nunca se me ocurriría montar una empresa de puertas automáticas para garajes.

Tampoco montaría una empresa de instalación de ascensores, porque aquí no hay! Las casas son de una altura o como mucho dos y no hay bloques de pisos.

Pensando en esto me he dado cuenta de que llevo unos cinco meses sin subirme a un ascensor, una cosa tan cotidiana en Madrid...

No penseis que me preocupa ni que lo echo de menos pero creo que voy a estar hasta siete meses sin montar en ascensor jajaja.

Quería poner una foto de un ascensor para adornar este post y buscando por el espacio sideral he encontrado un blog con un texto que es curioso.

Me voy a permitir el robarle la imagen y adjunto el texto tambien para que practiquéis el galego:




Un día como outro calquera quero baixar no ascensor. Cando entrei parou no primeiro piso, pero aínda faltaban outros corenta e catro pisos. Nese momento escoitouse unha voz:
–Se bailas, móvome -dixo o ascensor.
Eu díxenlle que non, pero el insistiume e puxo música. Despois de cinco minutos rendinme e empecei a bailar. O ascensor púxose en movemento, pero se eu paraba el tamén paraba. Púxenme a bailar máis rápido e chegou abaixo en dous minutos, que o normal son tres pero como bailaba tan rápido o ascensor ía mais rápido. En fin, cando cheguei abaixo estaba empapado en suor. Non quixen saír pola vergoña e funme para arriba de novo e aparecín cos pantalóns rotos de tanto bailar.

Ducheime na casa e saín para fóra pero acordeime do que lle pasaba ao ascensor e chamei ao servizo técnico. Viñérono a buscar, e cando o levaban escoitábase dentro unha voz:

–Desde que me puxeron aquí, este día houbo máis ritmo dentro de min que nunca.

Iago, 1º A



El blog en cuestion es http://arousa.blogaliza.org/ la verdad es que tiene rayadas como estas que son interesantes jajaja, echádle un ojo!

Bueno, como siempre gracias por leerme, la semana que viene Edimburgo y mi hermanita me esperan!!!


Muchos besosssss


No hay comentarios: